E important pentru clientii tai sa stie ca, la celalalt capat al telefonului, exista o persoana, nu un robot. Interactiunea umana conteaza pentru orice tip de business – clientii tai vor sa stie ca sunt ascultati si ca esti gata sa le raspunzi la intrebari sau sa le rezolvi problemele
Studiile noastre arata ca 90% dintre clientii carora nu li se raspunde la telefon in primele 40 de secunde de la initierea unui apel sunt clienti pierduti. Fii acolo exact atunci cand clientii tai au nevoie de tine
Nu mai e un secret pentru nimeni – business-ul tau depinde de clientii pe care ii ai. Nimeni nu vrea sa fie tratat ca inca un nume intr-o baza de date. Tendinta este astazi marketing-ul relational.
10% dintre clientii care suna pentru o problema sau cu un repros pot fi convinsi, prin suportul potrivit, sa cumpere ceva sau sa ramana in continuare cu tine. Un call center nu mai functioneaza astazi doar un centru de cost – cu instrumentele si abordarea potrivite, el poate fi un centru de profit, in orice imprejurare
Fii acolo unde sunt si clientii tai – indiferent daca este vorba despre telefon, e-mail, retele de socializare, chat etc
Invita-ti clientii la dialog si incurajeaza-i sa iti spuna nemultumirile lor. Uneori, e mai bine sa fii tu cel care aude direct de la acestia care este problema, pentru a interveni imediat
2013 © Unify. ALL Rights Reserved. Privacy Policy | Terms of Service