Theme Colors
Layouts
Wide Boxed
Customer support

O companie care nu ofera suport pentru clientii sai este o companie care pierde business. Studiile noastre arata ca efortul de a atrage clienti noi e cu 10% mai costisitor decat acela d e a-i pastra pe cei deja existenti. Reputatia companiei sau a brandului tau depinde foarte mult de disponibilitatea si deschiderea de a-ti asculta clientii.

Cum putem ajuta?

Daca iti dai seama ca brandul sau compania ta are nevoie de customer support, noi te putem ajuta prin serviciile de mai jos

Infoline si Telverde

Suport clienti

Preluare si rezolvare plangeri

Suport tehnic

De ce ai nevoie de customer support?

Arata ca iti pasa

E important pentru clientii tai sa stie ca, la celalalt capat al telefonului, exista o persoana, nu un robot. Interactiunea umana conteaza pentru orice tip de business – clientii tai vor sa stie ca sunt ascultati si ca esti gata sa le raspunzi la intrebari sau sa le rezolvi problemele

Actioneaza rapid

Studiile noastre arata ca 90% dintre clientii carora nu li se raspunde la telefon in primele 40 de secunde de la initierea unui apel sunt clienti pierduti. Fii acolo exact atunci cand clientii tai au nevoie de tine

Creeaza si mentine relatii cu clientii tai

Nu mai e un secret pentru nimeni – business-ul tau depinde de clientii pe care ii ai. Nimeni nu vrea sa fie tratat ca inca un nume intr-o baza de date. Tendinta este astazi marketing-ul relational.

Transforma feedback-ul, fie el si negativ, in oportunitate

10% dintre clientii care suna pentru o problema sau cu un repros pot fi convinsi, prin suportul potrivit, sa cumpere ceva sau sa ramana in continuare cu tine. Un call center nu mai functioneaza astazi doar un centru de cost – cu instrumentele si abordarea potrivite, el poate fi un centru de profit, in orice imprejurare

Ofera o experienta de interactiune multi-channel

Fii acolo unde sunt si clientii tai – indiferent daca este vorba despre telefon, e-mail, retele de socializare, chat etc

Deschide discutia

Invita-ti clientii la dialog si incurajeaza-i sa iti spuna nemultumirile lor. Uneori, e mai bine sa fii tu cel care aude direct de la acestia care este problema, pentru a interveni imediat